Niet elke onderneming is hetzelfde en niet elke ondernemer is hetzelfde.
De administratie in een 'schoenendoos' tot het in de perfectie aangeleverde administratie.
De ene ondernemer wil zelf zoveel mogelijk doen, de andere geeft liever alles uit handen.
In overleg met VDG Accountancy en Belastingen wordt per project bekeken hoe op een zo efficiënt mogelijke manier de administratieve dienstverlening is toe te passen.
Alles gaat in overleg met de klant, waardoor de juiste samenwerking ontstaat.
De administratieve dienstverlening bestaat onder andere uit:
Administratie :
- Het opzetten en inrichten van (online) administraties
- Het invoeren en verwerken van administraties
- Het begeleiden bij (online) administraties
- Begeleiding bij automatisering.
Managementrapportages:
- Het opstellen van tussentijdse overzichten per maand of kwartaal
- Het opstellen van prognoses en begrotingen.
Loonadministratie:
- Het verzorgen van de (online) loonadministratie. (Deze wordt uitbesteed aan Van Deelen Personeel en salaris of aan degene wie u wilt.)
Fiscaal:
- Het verzorgen van de aangiften omzetbelasting
- Het verzorgen van de aangiften loonbelasting.
)De aangifte loonbelasting wordt uitbesteed aan Van Deelen Personeel en salaris of aan degene wie u wilt(